torsdag 27 december 2007

Pust!!!!

Jag o Alice har i dag varit i stadens köpcentrum på "julrea". Varje gång gör jag samma misstag med vad jag ska ha på mig inne i ett köpcentrum. Alltså, idag hade jag yllekofta , ytterjacka och halsduk...Pust, gissa om svetten rann. Och när jag ska betala i en av butikerna så går dragkedjan på min plånbok inte att få upp. Jag tar då i lite extra och svisch så åker dragkedjan upp och mynten far ut överallt. Gissa om jag svettades då. Tur det bara är julrea en gång om året...

Kram Susanne :0)

På bilden ser ni en av mina julblommor som ännu inte slagit ut. Det lilla

korset fick jag i julklapp av våra barn. Korset finns att köpa i den underbara

butiken "Lavendel och Romantik" I Borlänge...

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja du, jag känner igen det där om rea och svettningar. Hade faktiskt lämnat jackan i bilen i år, men det blev hett iaf!
Din blogg är jättefin!
Kan jag länka till dig från min blogg?
Hanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin