måndag 17 augusti 2009

Dagens shopping.....


......är gjord på ICA!
Köpte denna ursnygga shoppingväska som just nu finns på alla ICA butiker runt om i Sverige (69:- med ICA-kortet).
Det är designer företaget Dagmar som tillverkat den. Jag gillar speciellt den smarta och lite lagom kaxiga loggan " I care"
Min kommer inte bära på så mycket matvaror. Nä, den hänger nog med in till stan på vanlig shopping istället... *fniss*
Skynda er att köpa en! Tror den är gjord endast i begränsad upplaga...
I dag visar också vår Alice Bralliz några av hennes inköp i Stockholm...
Kramis /Susanne

22 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhhh jäklars vilken fin shopping bag !! En sån måste ju införskaffas genast !!
Vilken snygg tunika du har på dig där på bilden, och halsbandet, ser ut att vara ett sånt som är gjort av en gammal silver gaffel, super snyggt...
Här har du en som förstorar bilder o kikar riiiiktigt ordentligt...fniss..
Ha det gott
Kraaam Anette

Anonym sa...

Verkligen snygg! Den har jag missat. Har den funnits länge?
mvh Lena

me and alice sa...

Hej Lena!
Tror inte den funnits så länge i butik... Kanske ett par veckor, men den kom hit till vår butik i dag!
kram Susanne

Villa Carl Larsson sa...

Hej Susanne! Den shoppingbagen var ju fin den :) Måste kanske dit och shoppa en så man har till man ska gå på stan och storshoppa *fniss*

Var rädd om dig. Kram Josefin

rosenskära sa...

Ska köpas omgående, bäst att smida medan järnet är varmt!

Plockade just ut Elsas kanelkakor ur ugnen, de ser ut som stekta ägg, hon har visst tagit lite för mycket smör i degen... Kanske kan du skicka ner Alice så hon får lite proffsinstruktion?

Berlocken känner jag igen, för visst är det Rättviksfyndet?

Kram
Lena

Lilla huset på prärien sa...

Aha!! Det där halsbandet känner jag bestämt igen minsann! :) Så fint!!

Och shoppingkassen är definitivt ett fynd - riktigt läcker. Sådan ska jag också skaffa mig!

Kram Jenny

Tino sa...

Så flott shoppingbag, den var jo lekker:)

Klem Tino

n o r d i n g å r d e n sa...

Halå där, DEN såg jag i dag när jag var på Ica maxi, köpte den dock inte, kanske ska ta och göra det, snygg var den: )

Unknown sa...

Halloj!
Vad kul att den kommit, läste om det för ett tag sedan och tänkte att en sån skall jag absolut ha:-)
Hoppas att ni hade mysigt på ert Stockholmsbesök.
Kram

LantlivsAnette sa...

Hallo igen, jaa tänk om vi kunde ses på mässan, jag ska dit på Fredagen !!
Kraaam
P.s Var det Helenas sängar i boken, de vackra järnsängarna ??

Anonym sa...

Gillade din fina tunika. Var kommer den ifrån?
Väskan har jag också letat efter.
ha en trevlig kväll!
Em

Lotta sa...

hej,ja den kassen är käck.Köpte den i fredags,och den blir nog inge "bära hem mat" kasse,alldeles för snygg.ha en fin kväll.Kramisar Lotta

vardagsvitt sa...

Attans oxå som Coopanställd måste jag som princip dissa denna väska men visst var den fin ändå *fniss*
Kram Marith

annashusidingtuna sa...

Kul att ica poppar till sig!
Kram Anna

Anonym sa...

SNYGG!
/Moa

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Vilken Superfin bag, måste in en runda till vår ica ieftermiddag, den var verkligen superfin. Söt tunika du har på dig också. Ha en finfin dag, här i blekinge lyser solen så vackert idag, man blir så glad av lite solsken. Kramen Paula

@nn@ sa...

Gillar också din tunika väldigt mycket. Var har du köpt den om man får fråga? Den är verkligen fin.
kramar från @nn@

Anonym sa...

Hej! Snygg bag!!! Å tunikan ser skit SNYGG UT!! var kommer den ifrån/märke??? :=)

Kram från Annica i Karlstad

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fin, Susanne!!

Ha en strålende dag!

Klem Anette:)

SussiLibySweden sa...

Hej!

vilken snygg shoppingväska...den får man nog skynda sig att skaffa...kanon bra att ha med lite stora saker i som inte får plats i handväskan som man ofta släpar omkring på.


ha en bra dag.

hej från Anneli...SussiLi...

Millas hem sa...

Hej på dig!

Snygg tunika!
Snygg shoppingbag!
Snygg spegel!
Snygg Susanne!

:) Kram Camilla

rustik charm sa...

Den där funderade jag på att köpa men av nån anledning blev det inte av. Ett måste nästa gång jag handlar:)
Kram Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin