söndag 6 september 2009

Söndag...

foto Helena Blom

Hej på er! Vilken fin dag det har varit i dag! Till och med sol i några timmar... I dag har jag fått en hel massa gjort. Känns så skönt när man kan bocka av tråkiga måsten från to do listan...

Nu ska jag sätta mig vid mitt arbetsbord och texta ett par timmar innan det är dags att gå och sussa!

Today I have finished alot of those boring have to do things.... Now I´m going to do some texting at my workingspace before it´s time to go to bed! See you!

Kram på er! /Susanne

15 kommentarer:

Ylva sa...

Hej !
En så vacker arbetsplats du har där. Här har vi också haft vackert väder i dag. Det har slitits i trädgården hela dagen.
/Ylva

Lilla huset på prärien sa...

Härligt Susanne! Själv har jag varit och fikat med gamla arbetskamrater (ex arbetskamrater... inte gamla) och sen har jag tvättat, tvättat, tvättat. Alla barnens grejor är fixade inför skolan imorgon och det känns skönt! Börjar inskolningen av lillan imorgon också...! :)

Sov gott!

Kram Jenny

Mamma C sa...

Här har vi oxå haft sol ett tag innan regnet kom. Men nu på kvällen klarna det upp igen. Ha en bra ny vecka.
Kram Mamma c

Det vita dårhuset sa...

Men visst är det härligt gumman med det underbara vädret!!!

Texta på du.... Jag ska till och texta lite jag med innan jag sluter ögonen ,O)

God natten

Millas hem sa...

Fint som bara den !

C

Änglarnas hus sa...

En sån ljus och härlig arbetsplats du har..där skapas mycket fint har jag sett!

Ha en mysig söndagskväll!

Kram Sanne!

lottens vita och gröna sa...

håller med dig här har det med varit en härlig höstdag! lite påtande i trädgårde och sen fika på trappan, det är härligt det! vilken härlig plats du har att jobba vid, inte undra på att dina skyltar blir så fina! vi hörs vidare om det där i nov, ska ta reda på vilken helg!!! varmkram lotten

♥ Fyra årstider sa...

Vilken härlig bild. Önskar jag kunde ha det sådär avskalat.
Kram Lotta

Lauras gård sa...

Den fina lilla hörnan känner jag igen!

Visst är det skönt då man känner att man har gjort en massa nyttigt på helgen. "Att göra listan" fylls lätt på fortare än man hinner åtgärda alla saker...
Ha det så bra vännen min!
Kram Stina

Anneli sa...

Vilken fin bild - gillar verkligen din fina burk med snören och garn i - fyndigt snyggt - den idén snappar jag nog upp om ok...hiha
kram
annelie

Love Your Homes sa...

Hej min skatt,

vilken härlig o ljus arbetshörna du har, annat än min källarlokal som är lite överbelastad o stökig.

Måste nog fixa lite tråd o saxburkar tror jag bestämt.

Sussa sött, Suss!

K R A M,
Ia

Lavendeldockan sa...

hej vad fint du gjort i arbetshörnan =)
jag har en liten fråga och jag hoppas du kan hjälpa mig,det gäller en inställning på bloggen.
Hur får man det senaste inlägget tillsammans med bild att hamna högts upp och dom andra inläggen man har skall inte finnas med på sidan utan om man vill läsa dom så får man klicka fram dom i kolummen om du förstår hur ja menar?
Ber om ursäkt för detta!
kram erica

Pysselpalatset sa...

Hej, skönt att fixa lite och få saker ur händerna, gillar tonen i din gröna/turkosa burk med snören... såååå stor. Ha en god inskolningsvecka kram Jeanette

Ina sa...

Vilken vacker arbetsplats, kan tänka att man får mycket inspiration där!!!
Önskar er en härlig vecka!!
Kram Ina

Cottage Panache sa...

Your blog is beautiful and inspiring! Love it.
Maureen

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin