lördag 2 januari 2010

2010



Jaha, då står vi inför ett nytt härligt år igen!

År 2010! Det låter så spännande på något sätt. Jag hoppas det ska föra med sig en massa roliga saker och händelser för oss alla!



Tack alla vänliga själar för era nyårshälsningar! Åh vad glad man blir när man kikar in och ser att det är över 70 gulliga hälsningar....

Hoppas ni hade det toppen på nyårsaftonen. Det hade vi! Här blev det ett lugnt nyårsfirande. Vi gjorde en god trerätters middag med bara familjen och senare anslöt vi med gulliga grannarna och hade det trevligt!


Har ni lovat er själva någonting inför det nya året? Jag har skippat mina löften i år. Klarar inte av att hålla dom ändå, men vi i familjen har lovat varandra att vara lite mer hälsosamma och tänka på vad, och framför allt på hur mycket *fniss* vi stoppar i oss...

Nu ska jag städa upp lite efter vår latdag vi hade här hemma igår....


Now we have a new lovely year ahead of us! I hope it will bring you a lot of joy and happy moments...

Today I will clean up a bit after our lazy day with the family in the sofa yeasterday.


See you later!
Susanne

22 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!! Jag har lovat mig själv att sluta sressa och njuta mera :-). Kram, Anette

Bygatan sa...

God fortsättning! Tror och hoppas att 2010 blir ett extra bra år!

Här lovas inga nyårslöften heller...redan glömda dagen efter, fniss*

Kramar Lena

Anonym sa...

Jag vill bara tacka för Dina rara inlägg på min blogg, som alltid gläder mig! Din vita bilder är dejligast av dejliga, och Din miljö alltid betagande & intagande!

Agneta

emilias gömmor... sa...

God fortsättning! Jag har inte heller avlagt något nyårslöften, tycker att det räcker med alla andra bestyr och måsten som finns i vardagen.
Ha en bra dag!

Kram Mimmi

lottens vita och gröna sa...

hej suss!
inga löften här heller, är ju motvalskärring så jag avstår, fniss!!
hoppas sååå att vi träffas igen suss, du har ju vägaran förbi ibland, du är mer än välkommen!!! till våren kommer jag upp igen, du måste berätta när du öppnar din loppis med, guuuuuu ser på mitt järnstaket nästan varje dag och tokler***
varmaste nyårskramen lotten

Anonym sa...

Go fortsättning till dig Susanne.
ett bra tips tycker jag att bli lite sundare. Det ska jag ta efter.
kram från Ylva!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej !
Kram/Lotta

Rummet för välbefinnande sa...

GOD FORTSÄTTNING SUSS!
Önskar dig allt gott inför det nya året.
Kram Mia

Kamomilla sa...

God fortsättning på året!

Ett Vitare Hem sa...

Näe inga nyårslöften men lite önskningar inför det nya året....
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Lilla huset på prärien sa...

Hej Susanne!

Vad skönt med ett lugnt nyårsfirande, det var det här också. Lite sent blev det dock och då var jag allt lite trött dagen efter.

Här njuter jag av de sista lediga dagarna innan jobbet sätter fart igen. Och så mycket jobb det är som väntar... jisses.

Ta hand om dig och god fortsättning!

Kram Jenny

Rumour has it sa...

Many good wishes to all of you! I enjoy it every time to find here on your pages so much beauty and atmosphere!
All the best,
Marjolijn

Annas skattkammare sa...

Hej Susanne! Låter som ni hade en trevlig nyårskväll! Fin bild.
Kram /Anna

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Här hade vi också en ganska lugn nyårsafton med lite tunnbad och raketer.
God fortsättning & njut av allt det nya!
Lydia

Mamma C sa...

Vi hade en lugnt och skönt nyår oxå. Några löften har jag inte lagt. Är som du kan inte hålla dom ändå.
Kram Mamma C

Home and Lifestyle sa...

For you and your family my best wishes for 2010!!

Warm regards, Ingrid (Home & Lifestyle)

Elsa och Helena sa...

God Fortsättning! Inga nyårslöften här heller:) Krav och måsten finns det mycket av ändå.

Önskar dig ett härligt år 2010.

Kram Helena

Unknown sa...

Hej!
Här har vi en röjardag också, försöker att få ordning här hemma. I går gick tiden åt med att sitta vid datorn, usch vad tiden springer i väg när man sitter och bloggar..men kul är det.
Kramizar Anna

Drivtommer-Hus sa...

Deine Bilder sind Traumhaft:-)))
Ein frohes neues Jahr!!
Liebe Grüße von der Ostsee ,Kiki

Anonym sa...

Hej, Susanne!

God fortsättning på det nya året. Inga nyårslöften hos mig.

Brukar sätta upp realistiska mål i livet och försöka uppnå dem.

Kram Renate

Huset utanför stan sa...

Gott nytt år Susanne och tack för all härlig inspiration du givit under 2009! Ser fram emot en massa mer spännade och mysig läsning i din blogg 2010. Jag tycker förresten också att 2010 låter spännande=) Vet inte äns riktigt hur man ska uttala det. Tvåtusentio eller Tjugohundratio eller varför inte tjugotio=) Kram

chalet de laura sa...

Happy New Year 2010 ...
I come sometimes, silently , on your blog ... it's really, really beautiful and cosy ...
See you soon
Laura

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin