lördag 23 januari 2010

Med en enkel tulipan...

Jag fyndade ordentligt häromdagen. Vanligtvis är jag inte särskilt ofta i klädbutiker, men denna dag gick jag och väntade på att Alice danslektion skulle sluta och gick in en sväng på Kappahl som låg närmast. Fastnade för denna söta klänning som kostade futtiga 99:- på rea. Döm om min förvåning när jag betalade och den endast kostade 49.50:-. Det var halva reapriset!!!
Ganska otroligt att kunna köpa ett helt nytt plagg för en 50-lapp...


I dag firar vår Alice 1-årsdag på sin egna blogg! Tänk att lilla stumpan redan bloggat i ett år. Tiden går så otroligt fort...
Hon skulle nog bli jätteglad om ni gick in och gratulerade henne. Tror inte hon tänkt på att det är i dag hon bloggat ett år... Tror säkert hon kommer ha en utlottning snart också...

Kramelikram Susanne

22 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Det var ju ett riktigt fynd! Klänningen är väldigt söt.

Kram Mimmi

fröken knopp sa...

Så läcker klänning o vilket fynd!!!

ska genast kika in till henne..:)

varma kramar elin

beate sa...

gøy med slike salgskupp!

grattis til Alice Bralliz!!
(håper min lille snuppe blir like interiør-interessert som din...)

ønsker deg en herlig lørdag

klem Beate

Dreamy Whites sa...

I love your blog! Look forward to following you. I am new to all this and love it
Take Care
Maria

Dreamy Whites sa...

I love your blog! Look forward to following you. I am new to all this and love it
Take Care
Maria

Rut och Signe sa...

Härligt fynd och så snygg också! Längtar till att få ta på sig lite tunnare klänningar nu till våren. Finns så mycket snyggt! Här köpt in ett underbart rosentyg på Formexmässan som jag ska sy upp klänningar till butiken i och även en kjol till mig. Ha det gott! Marie

Anonym sa...

Vilken fin klänning Susanne!
Den kommer du vara jättefin i. Du får gå med i min tvåårstavling snart. Jag kommer ha ett par vita och ett par svarta pulsvärmare där som jag lottar ut snart.

De svarta skulle passa perfekt till din klänning :)

Vad kul med Alice blogg, hon är ju så duktig och söt din goa dotter. Jag ska genast gå in och gratulera henne.

Ha en mysig lördagskväll

Kram Lena

Design A Cake sa...

Vilket fynd, inte något man räknar med direkt, det var kul.

Grattis till Alice!

Rosemary and thyme sa...

Gratulerer med 1 år som blogger!
Ha en fin lørdag
Klem Tove

Unknown sa...

Das Kleid sieht super schön aus und toll wenn es dann auch noch ein Schnäppchen ist. Glückwunsch auch zum Blog Geburtstag; ich schaue hier immer gerne vorbei. Liebe Grüße Sabrina

Mamma C sa...

Det kallar man ett riktigt stor klipp som du gjorde. Den ser jättesnygg ut oxå. Jag fira 2 årsdag på min blogg med en liten tävling.
Kram mamma C

Unknown sa...

Så snygg och vilket fynd!
Ibland är det bra att slinka in i en affär det är oftast då man hittar något.
ha en fortsatt skön lördag
kram Anna

Malmkakan sa...

Vilket fynd!

...då tittar jag in till Alice och gratulerar till 1-åringen.

Kram, Cecilia

Malmkakan sa...

Vilket fynd!

...då tittar jag in till Alice och gratulerar till 1-åringen.

Kram, Cecilia

Norregård sa...

Vilket fynd!!!
Grattis till din Alice;o)
Kram Kram Malin

Vintage House sa...

det kallar jag fynd:) kanske ska ta en sväng till kappahl. tänkte höra med dig ang. en fåtölj som alice har på sitt rum som har en fantastisk klädsel hemmasydd eller köpt?? ha en mysig lördag sandra

LOPPISLIV sa...

Supersöt klänning, visst är det härligt när man kan fynda sådär ibland. Jag har också kommit över superbilliga plagg på slutrean, sen beställde jag en Odd Molly blus och den kostade 900:- på rean, där kan man prata om kontraster :-) Nu har jag grattat lilla Bralliz också, dottra min är inne och kikar på hennes sida då och då. Ha en fin lördagskväll, nu börjar stjärnorna på slottet. Hejs svejs //Paula

Anci sa...

Söt klänning som är ett riktigt fynd :)

Hoppas att du får en mysig söndag

Kram
Anci

Linruz sa...

Oj oj oj vilket fynd Susanne.
Den var jättfin.
Kram Lina

Vintage sa...

Vilket fynd! Måste gratta Alice. Är ofta inne på hennes blogg och tycker att den är jättefin! Ha en skön söndag! Kramar Susanne

Mitt vita lantliv sa...

Ja tänk va man kan fynda ibland!
Det känns så sjukt rok´ligt när man hittar nått man vill ha på REAN!

Ha en skön söndag!

Kram Daniel

Anonym sa...

Vilket kap du gjort rena rånet hahah; Helt underbar är klänningen!

Ska kika in hos din dotter!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin