tisdag 31 maj 2011

Welcome to have a seat...


 
Hjärtligt välkomna att slå er ner på bland annat en av mina gamla kjolar. Jag blev så less på dom gulliga stolsöverdragen med volang. Jag klädde istället om stolarna med olika gamla linnetyger från både kläder och stuvbitar...

........................................

Welcome to have a seat on one of my old skirts, and other old fabrics I had at home...  ;)

They are now covers on our chairs in the dining room.

Wanted to show you more pics, but something is wrong with blogger again...

have - a - nice - day - wherever - you - are

Susanne

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha ja..ja då är det inte min dator det är fel på då...:-)
Snyggt med stolarna! :-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackra stolar och kul att ses i lördags!!! Mari.

me and alice sa...

Näpp Anna!
Man blir bra less på blogger... :(

Ha en bra dag! Här hemma kämpar jag emot att bli magsjuk. Dottern är dålig just nu och vi som nästan aldrig har magsjuka. Tror det var 5-6 år sedan sist...

kram Suss

Unknown sa...

Vackert, vackert.
Kram

Vida sa...

haha..läckert..
du är en Kajsa Warg ut i fingertopparna;))

haensoligdagkram
kanotpaddlandeVida

Anonym sa...

Hej =)
Undrar när du kör i gång med din loppis som du brukar ha på somrarna?? Tack för en fin blogg =)
Kram Sofia

me and alice sa...

Hej Sofia!
Det blir lite loppis någon gång under Juli.
Det beror lite på jobb och så, men jag meddelar här på bloggen när det är dags!
Då är du välkommen!
kram Suss

Anna S sa...

Det blev verkligen snyggt med linne i olika färger på stolarna. Smart att använda tyg som du hade hemma.

Ha en fin dag och hoppas du klarar dej från magsjukan!

Anonym sa...

So nice!
I love your home! Come visit with me and I'll make coffee!

Ciao Bella!

CREATIVE CARMELINA

Nora sa...

Love your so personal and creative idea again!!

Anonym sa...

Tack fina du =)
Då kommer jag & shoppar!!!
Kram Sofia

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin