tisdag 14 augusti 2012

new friend in the kitchen






Hej!
Här ser ni min nya loppisfyndade hjälpreda hemma i köket. En möbel perfekt för sådant som används dagligen.
 Jag har faktiskt redan två likadana vagnar sedan tidigare, men de fungerar som bord vid sofforna i teverummet. Med andra ord en riktigt användbar möbel som fungerar i alla rum!

I dag har det varit en hektisk men riktigt kul dag!
Dagen började med ett frukostevent med Ikea och samtal om nya katalogen! Solen sken och allt var toppen. Ett ex av nya katalogen fick vi med oss också. (Bilder kommer senare) 
Sedan fortsatte vi göra stan med lite mysig shopping och käk.

Nu på kvällen var vi på ett vernissage på Designgalleriet. Där visades Odeurs snygga klädcollektion. Det var riktigt trevligt, men jag ska fota ett mysigt hem i morgon så vi blev inte kvar så länge.

Natti natti mina vänner, nu är det dags att sova, vi ses i morgon!

.................


This little trolley is my latest fleafind.
It's great to have in the kitchen!

Right now I'm in Stockholm with Alice, and we are having a great time.

See you tomorrow!

Susanne


11 kommentarer:

Vida sa...

oj vad det händer mycket runt dej nu;))får min Ikea imorgon.. alltid spännande att titta i den;)
är lite avis på min dotter som kanske Formexspringer på dej;))

vagnen ser praktisk ut och brödburken ser fantastisk ut;)

Vidakramkram

marie jm sa...

Åh vilken fin vagn. Vill gärna ha! Ha så kul!!!!

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilken lycka att hitta en sådan vagn på loppis! Ursnyggt. Kram Marthina

Kicki sa...

Hejsan
Vad roligt att hitta till Din blogg.
Det var en fin vagn Du skaffat och så blev jag såld på dina Dl-mått längre ner. Tittar gärna tillbaka till Dig igen.//Kicki

zuzana286 sa...

beautiful house and blog, i will like to go visit, Zuzana - Slovakia

mitt liv som jag sa...

Det var en väldigt fin vagn fylld med fina saker :). Ha det nu riktigt bra! Kram Jennifer

Gabriella sa...

Så fint det ser ut! Praktiskt o tjusigt med en vagn=)

♥ Helen sa...

I love it :)

Anonym sa...

Oh Susanne! I love this cart...it is just perfect in your home...it would also be perfect in my home...but I opted for a wood rack instead.


Love your blog...I'm here just catching up on the posts I've missed.


Ciao Bella
Stop by sometime...I'll put on a pot of coffee for you!


Ciao bella.
Creative Carmelina

Unknown sa...

Hur mkt får du betala för en skönhet som denna?

me and alice sa...

Hej Liv!
Vagnen på bilden fanns tidigare på Ikea, men jag hade tur att hitta den på loppis! :) Tror jag betalade runt hundra kronor. :)
kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin