fredag 5 oktober 2012

friday cleaning

 
Nu blir det snabbstädning här hemma.
 
Snabbstädning är lika med:
 
1) Plocka undan sjuttioelva par skor som står mitt framför dörren!! 
 
Inte kan jag gnälla på någon i det här fallet, eftersom sjuttio av de sjuttioelva skorna är mina!
 
2) Plocka undan sjuttioelva sjalar som hänger på klädkrokar, på stolarna, i badrummet på krokarna.
 
Samma sak här sjuttioelva av sjuttioelva sjalar är tyvärr mina...
 
Sist men inte minst måste jag plocka undan sjuttioelva kaffekoppar som står på kontoret, på köksbordet och i tv-rummet och det är ju bara jag som dricker kaffe i vår familj...
 
Fasiken, är det bara jag som stökar ner här hemma? :-O
 
...............................
 
Doing some quick friday cleaning around the house before it's time to relax!
 
So strange that it's only my stuff that always are spread around the house!
Coffee-mugs, scarfes, and hundred pair of shoes, etc... ;)
 
happy - friday - friends
 
Love from S
 
 

3 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Lycka til med snabbplockningen!!!
Och ha en skön helg i höstvädret! Kram!

Sofi sa...

Haha känner igen det där!:)
Här hemma har vi "nån" som lägger saker här och där och stökar till:)

Kul att kika in här, jag gillar din blogg!

Ha det fint!

Kram Sofi

Linda sa...

Ha, ha! Kul skrivet. :) Hoppas att det gick bra med städningen.

Kram Linda

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin