måndag 19 november 2012

dance, dance, dance

 
Hej!
 
Den här helgen fick bloggen vila och jag la all min tid på våra underbara barn i stället.
 
Mitt kontor till exempel förvandlades till en danssal. Där har Alice tillbringat hela sin helg med att koreografera en stor dansläxa hon har tills på måndag (idag). Det ska inte bara dansas utan det ska skrivas ner syften med dansstegen och musiken hon valt ska analyseras mm...
 
Som hon har jobbat hårt och jag har beundrat och njutit av hennes dans.
 
Tänk, min dotter är en dansare! ♥
 
kram från stolta mamman.
 
...........................
 
This weekend Alice turned my office in to a dancestudio. She has this big dance homework to choreograph for school on monday (today).
 
Love to see her dance...
 
Love from a proud mom ♥

6 kommentarer:

michele sa...

more dance! more! love this in all its neutral lovely glory.

inspiring.

michele

♥ Fyra årstider sa...

Duktig hon är Alice och härligt att få göra något man brinner för.

Kram Lotta

Olivilla sa...

love it!!!! tooo I used to dance when I was in the school love it!

Gabriella sa...

Så härligt, dans är livet! Känner verkligen igen det. Imorgon blir det dansundervisning för mig=)

vosgesparis sa...

Amazing to have seen your daughter also grown in the years I am following you ;)
I can imagine you are a proud mum !

Judy sa...

She is a beautiful child!

Kram!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin