lördag 25 januari 2014

Welcome dear daylight!



Hej där!
 
Har ni märkt att ljuset så sakteliga är på väg att komma tillbaka.
 
Det är så otroligt skönt...



 
 
Med ljuset kommer också energin...
 
 

 
 
...och med energin kommer också lusten och inspirationen. Känns det igen?



 
 
Jag har trotsat kylan och motvilligt tagit mig ut på minst två prommisar om dagen och gissa om det har gett resultat, känner mig både piggare och starkare.
 
 
Annars är det så lätt att bli bekväm och lat när man jobbar mycket hemifrån.
Det är så lätt att halka in på undanflykter och tänka, 
Äh, jag tar det sen...
 
Då blir det tyvärr sällan någon promenad eller träning. 




Med ljuset har också lusten att skapa kommit tillbaka och projekten ligger nu på hög på mina arbetsbord. :)
 


 
Ha det nu fortsatt toppen resten av helgen. Själv ska jag skriva lite texter nu under kvällen och vid midnatt blir det hämtning av ett gäng goa tonåringar.
 
..................................
 
It feels so good that every day finally is getting lighter and longer and with the light inspiration is coming too! 
 
 
I really dislike those long and dark winterdays. Now I'm welcoming spring!
 
have - a - fab - weekend
 
Susanne xoxo
 
 

4 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
javisst går det mot rätt håll nu..
underbara bilder...
å missa nu inte......

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan

Barbora Grünwaldová sa...

I love your photos!

agnetha.home sa...

Yes, it's true, I feel sprong in the air..:) And I hope that this inspiration will come to me too ;)
Love your photos and your home pics ;)
Hugs,
Agnieszka

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Verkligen skönt med ljuset, det ger så mycket energi och så blir man så glad:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin